torsdag 14 april 2011

2 1/2 vecka

3 dagar Reykjavik, 1 dag Helsingfors, 2 dagar Köpenhamn, 2 dagar Helsingfors, 4 dagar Stockholm, 5 dagar Helsingfors, 3 dagar Stockholm och sedan tyvärr tillbaka till tråkiga Helsingfors.

Köpte smjör från Island - GOTT!

Och åkte ut till Krisevik utanför Reykjavik.

I Köpenhamn promenerade jag runt Kastellet som jag brukar. 
Underligt nog träffade jag inte denna gång på någon från kungafamiljen?! Det brukar liksom även det höra till, till København besöket.

Söta mamma virkade en kjol åt mig som jag promenerade runt i, i Rosendals trädgård i Stockholm.

Och så besökte jag Fotografiska. 
Det vore kul att bo i det lilla gröna huset. I det gula huset finns en super god vegetarisk restaurang (Hermans) och i samma byggnad brukade jag yoga då jag bodde i Stockholm.

Sarah Moons utställning var den främsta orsaken för besöket.

1 kommentar: