söndag 13 februari 2011

Dag 1

Jag fick ett pyttelitet rum som luktar askkopp. Dessutom finns det inte ett endaste ett klädskåp här.

Hade tänkt ta en liten tupplur för att sedan bekanta mig med staden, i solsken. Det blev inte riktigt som jag planerat. Sov i tre timmar, rusade upp och ut, spatserade runt och råkade sig mig själv i en spegel. Fy usch vilken syn! Tur att det var mörk ute. Men jag lyckades finna morgondagens mötesställe samt en Lawson butik helt i närheten av hotellet.

Rummet mitt har en vattenkokare så det blev instant nudelsoppa på rummet och sedan lockar sängen igen (kl är 19:50 i detta land just nu). Och ja, min dyna är gjord av små, hårda kulor!

Min säng = mitt rum

A room with a view, från 11 våningen.

Här bor jag.

Mina grannar.

Soppan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar